هزینه فریت بار به ترکیه

.....................



هزینه فریت بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه (ارسال بار اضافی ، لوازم خانگی یا محموله های تجاری از طریق هوا)
کشتی با هواپیما به ترکیه تخصص ماست. از آنجا که ترکیه کشوری زیبا با جاذبه های گردشگری فراوان و در عین حال مهاجر است ، مهاجران و مسافران زیادی از کشور ما هر روز برای ادامه تحصیل یا حتی اقامت به ترکیه سفر می کنند. بسیاری از مسافران نیز برای دیدار دوستان ، اقوام و آشنایان به ترکیه سفر می کنند. اما به هر دلیلی ، این افراد می خواهند بار زیادی را با خود به ترکیه ببرند.
اما به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط شرکت های هواپیمایی بر میزان بار مجاز در پروازهای خارجی ، آنها قادر نیستند محموله را با خود به میزان دلخواه حمل کنند. بنابراین ، مسافران و مهاجران به ترکیه از محدودیت هایی که برای حمل و نقل هوایی توسط خطوط هوایی اعمال می شود ، رنج می برند.
دو روش برای انتقال این افراد به ترکیه وجود دارد ، راه اول ارسال محموله در پای میز پرواز است که چون محموله ارسال شده بیش از مبلغ قانونی است ، شامل پرداخت جریمه سنگینی می شود که باید پرداخت شود. توسط مسافر ، اما در بسیاری از موارد در این مورد ، هزینه گزاف بسیار بیشتر از ارزش مادی کالاهای مسافری است ، بنابراین راه اول کاملاً غیر منطقی به نظر می رسد ، اما راه دوم شامل بارگیری بیش از حد کشتی ها به ترکیه (ارسال بارهای اضافی به ترکیه) است. این کار از طریق قسمت باربری فرودگاه امام خمینی (محموله فرودگاه امام خمینی) قبل از سفر به ترکیه انجام می شود. هزینه حمل و نقل به ترکیه کمتر از 30 درصد جریمه اضافه بار به ترکیه در پای میز پرواز است.
برای مشاوره و انجام کشتی اضافه بار خود ، قبل از عزیمت به ترکیه ، با وب سایت تخصصی Ferritbar.com تماس بگیرید. همکاران متخصص مجموعه ، در صورت صلاحدید ، بار اضافی شما را بسته می کنند تا در اصل به مقصد مورد نظر در ترکیه برسید. سپس از راه زمینی به منطقه بارگیری فرودگاه امام خمینی منتقل می شوند. این مجموعه ارسال محموله های شما با محموله هوایی به آنکارا ، ارسال بار هوایی به استانبول ، حمل بار به ازمیر ، ارسال محموله به آنتالیا از مبداء تمام فرودگاههای ایران و قسمت باربری فرودگاه امام خمینی تهران را بر عهده خواهد داشت.

 

حمل و نقل به ترکیه (حمل و نقل هوایی به ترکیه) توسط Ferritbar.com

کسانی که نگران بار خود هستند تا به ترکیه بروند و فکر می کنند بار آنها بیشتر از مقدار تعیین شده است. با تماس با این گروه ، آنها می توانند از مناسب ترین تعرفه حمل و نقل به ترکیه (کمترین تعرفه حمل و نقل به ترکیه) استفاده کنند. کارکنان این شرکت بسته بندی اضافه بار شما را انجام می دهند تا بتواند در خانه شما به سلامت به مقصد برسد. سپس آنها محموله شما را به استانبول ، کشتی را به ازمیر ، کشتی را به آنکارا و ... به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل می کنند. حمل و نقل کشتی به ترکیه کمتر از 30 درصد جریمه اضافه بار مسافر است. اگر می خواهید با کشتی به ترکیه بروید ، با ما تماس بگیرید.

 

خدمات تخصصی Ferrit ar.com برای حمل بار هوایی به ترکیه ، ارسال محموله هوایی به ترکیه

یکی از دغدغه های اصلی مسافران بعد از کشتی رسیدن سالم به مقصد است. این مجموعه خدمات تخصصی در زمینه بسته بندی تخصصی و اصولی بار برای حمل بار هوایی ارائه می دهد. Ferry ar.com در کنار شما خواهد بود تا بار شما را به ترکیه برساند و با خیال راحت به مقصد برسید.

سایر خدمات Ferry ar.com برای ارسال بار اضافی مسافر به ترکیه از طریق حمل و نقل هوایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط هانا در دو شنبه 29 شهريور 1400

و ساعت 22:56



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by freighttturkey ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




هانا





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فریت بار به ترکیه و آدرس freighttturkey.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: